.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درآمد 8هزار میلیارد ریالی مازندران در بخش گردشگری

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: این استان در شش ماهه نخست امسال، حدود هشت هزار میلیارد ریال در بخش گردشگری درآمد داشته است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،"رحمت عباس نژاد" اظهار داشت: در این مدت بیش از 11 میلیون گردشگر داخلی و بیش از 90 هزار توریست به مازندران سفر کرده اند.

وی با بیان اینکه از سه سال گذشته تاکنون 227 طرح گردشگری شامل هتل، متل، هتل آپارتمان و واحدهای پذیرایی با 9 هزار و 580 میلیارد ریال در استان در حال اجراست، افزود: با بهره برداری از این طرح ها تا پایان سال 88 برای بیست هزار و 700 نفر شغل ایجاد می شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه مطالعات امکان سنجی 61 منطقه مصوب گردشگری در استان در حال اجراست، گفت: برای انجام زیرساخت های این طرح ها به سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که باید از محل تملک دارایی های استان و سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شود.

عباس نژاد با بیان اینکه تاکنون 115 هزار سفرکارت ملی برای مازندران صادر شده است، عنوان کرد: با همکاری دستگاه های اداری صدور این کارت ها میان کارکنان دولت استان تا دو ماه آینده توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای دور دوم سفر رئیس جمهوری به مازندران قصد داریم کل نوار ساحلی استان را به عنوان منطقه نمونه گردشگری قرار دهیم، خواستار مشارکت بخش گردشگری در این خصوص شد.

عباس نژاد در خصوص آخرین آمار تعداد غریق در تابستان امسال در سواحل مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس آمار پزشکی قانونی 119 نفر در سواحل مازندران غرق شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.